De gemeente Bergen op Zoom organiseert deze herfst een fotowedstrijd. De winnende foto’s worden gebruikt als banner op de nieuwe website van de gemeente Bergen op Zoom en als omslagfoto op de Facebookpagina. 

Hoe doet u mee?

U kunt uw foto’s t/m 3 november 2020 mailen naar communicatie@bergenopzoom.nl. Stuur hier uw foto(‘s) in en vermeld in de mail uw voor + achternaam en de locatie waar de foto is gemaakt. Namen worden gebruikt in de stemronde op Facebook, waarbij de naam bij de foto komt te staan.    

Jury en stemronde

De jury bestaat uit het online team van de gemeente Bergen op Zoom. In eerste instantie selecteert de jury de tien mooiste foto’s uit alle inzendingen. Via een stemronde op Facebook wordt de mooiste foto door u gekozen.

Prijzen

De makers van de drie winnende foto’s ontvangen hiervan een mail op 12 november. De prijsverdeling is als volgt: 

  • Winnaar: een VVV-cadeaukaart t.w.v. €50.
  • Tweede plaats: een VVV-cadeaukaart t.w.v. €25.
  • Derde plaats: een VVV-cadeaukaart t.w.v. €10.

Voorwaarden

  • Alleen inwoners van de gemeente Bergen op Zoom mogen meedoen;
  • Deelnemers mogen maximaal vijf foto’s insturen; 
  • Foto’s moeten aangeleverd worden zonder watermerk;
  • De foto’s moeten in de gemeente Bergen op Zoom zijn gemaakt;
  • Foto’s mogen maximaal 1,5 jaar oud zijn;
  • De foto is minimaal 1,2 MB of 300 dpi;
  • Alleen foto’s die horizontaal genomen zijn doen mee voor de prijzen;
  • Trucagefoto's worden gediskwalificeerd;
  • Personen op de foto hebben de fotograaf toestemming gegeven tot publicatie; 
  • Deelnemers geven, wanneer hun foto geselecteerd wordt voor de stemronde op Facebook, toestemming voor publicatie van foto + voorletters/voornaam en achternaam; 
  • De gemeente Bergen op Zoom kan foto’s naast de website en social media ook gebruiken voor flyers, brochures en nieuwsbrieven;
  • Medewerkers van de gemeente Bergen op Zoom zijn uitgesloten van deelname;
  • Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

Heeft deze informatie u geholpen?